luni, 9 iunie 2008

Statusuri tari

Am gasit cateva statusuri tari pentru cine nu stie ce sa-si puna la status pe messenger. Urmatoarele statusuri tari ar trebui sa fie aprieciate de prieteni:

Eu nu sufar de nebunie. ma bucur in fiecare zi de ea

Ne sarutam in franceza
Bem un ceai in engleza
Cand ne tinem de mana
Ne iubim in romana...

Just keep it simple!

Te iubesc te iubesc te iubesc atat, fara alte cuvinte!

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei.

sunt p bloc.fac plaja

eu de obicei pun versurile unei melodii care imi place..:)

Si mai multe statusuri tari pentru doritori, o noua colectie de statusuri super tari

Cu un pulover negru si mai multe siraguri de perle COCO CHANEL a revolutionat moda

I`m 2 sexy for my brain,2 sexy for my knowledge

click me , i'm available

Wanna Go Too HeLL, I Have Tickets!?!? :)

aviable but not 4u

I started out with nothing... and I still have most of it!

invisible. only stupid people can see me





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu