luni, 9 iunie 2008

Statusuri de despartire

Niste statusuri de despartire daca nu mai sunteti cu persoana iubita.

Nu-mi stricatzi proasta dispozitie

Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…

Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea…

Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele…

Uitarea sigur va veni vor trece clipele pe rand cand la trecut te vei gandi pastreaza-ma o clipa-n gand…

Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi…

Inca patru statusuri de despartire:

Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart…

Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat…

Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsa, IUBIRE…

Imi place sa ma plimb prin ploaie… pentru ca nimeni nu vede ca eu plang

V-au placut statusurile de despartire ?





Articole similare:



2 comentarii:

  1. Eram un suflet curat ,ce ...te iubea cu adevarat,acum tu ai gresit iar noi definitiv ne-am despartit!:( :(

    RăspundețiȘtergere
  2. de dimineata cand mam sculat erai tu in fata mea ,dar sti ca neam despartit din cauza ta!:-*

    RăspundețiȘtergere