sâmbătă, 12 februarie 2011

Statusuri smechere 2012

Statusuri smechere de mess si Facebook in 2012

Am decis sa continui vechiul post statusuri smechere printr-un alt post asemanator dar putin mai actualizat. Nu avea sens sa dau edit acoolo cu statusuri smechere noi, motiv pentru care am hotarat sa mai fac un post cu statusuri foarte smechere pentru mess sau Facebook. Am observat ca foart multa luma este interesata sa aiba statusuri smechere, asadar cred ca vor fi binevenite.

Statusuri smechere de messenger si Facebook:

- Angajez CLOWN. Rog seriozitate!

- Am talent si arat bine, Mor baietii dupa mine.

- Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit.

- Am nevoie de tine.. te vreau.. offline!

- Sunt mai smecher decat cel mai tare smecher pentru ca am cel mai smecher status!

- Du-te tare vino lent si mai zici ca n-am talent !?

- Cine se culca fitoasa, se trezeste si mai fitoasa..

- Mult prea fina,intre fete sunt regina.se opreste,te ameteste,iti zambeste,ma omoara,ma priveste,se lasa pe spate doar de la jumate, va intrece pe toate.

- Dute-ncet si vino tare pentru mine n-ai valoare...

V-au placut acese statusuri smechere din 2011 ? Dati un Like pe Facebook daca da, iar daca mai stiti si alte statusuri smechere noi, postati-le ca si commenturi!






Articole similare:



24 de comentarii:

  1. Voi radeti de mine ca sunt diferit..:( iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hai mai plimba ursu ca rugineste lantu......=)))

    RăspundețiȘtergere
  3. fetele principalul,baietii doar fundalul..........kiar n-am nicio treaba k baietii:D:P;):))

    RăspundețiȘtergere
  4. cam vechi si prea putine

    RăspundețiȘtergere
  5. ♥ Hai întoarce'te ÅŸi îndrăzneÅŸte să mă priveÅŸti o dată cum o făceai DEMULT. Nu pentru că te vreau inapoi, ci doar să vezi ce ai pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Crezi in dragoste la prima vedere ..sau mai trebuie sa trec inca o data?

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy'' Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind Care te saruta pe frunte Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit Care in prezenta prietenilor te ia de mana Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste si probabil k te va iubi mereu

    RăspundețiȘtergere
  8. I love you,I need you,I like you,I vrea tu

    RăspundețiȘtergere
  9. vechi vechi si iar vech...voi nu stiti sa puneti cv nou??numa vechituri dinaste?

    RăspundețiȘtergere
  10. barbatii sunt comoara noastra de aceia trebuie sa-i ingropam ;p

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai la mine dar sty cu cine...hai la mine,tu chiar nu vezi ca fac misto din Tine:))

    RăspundețiȘtergere
  12. cam putine pt niste statusri na smechere

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt frumoasa si cocheta si am aer de vedeta

    RăspundețiȘtergere
  14. e tare statusul ala cu:Du-te tare vino lent si mai zica ca n-am talent ;)dati like all

    RăspundețiȘtergere
  15. cand pisica nui acasa halesc tot ce e pe masa!!cand vecinu e plecat tot din casa iam furat:)

    RăspundețiȘtergere
  16. hai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri ♥♫♥♫

    RăspundețiȘtergere
  17. petalele care cad nu se mai lipesc,inimile care se despart nu se mai unesc,lacrimile care curg nu se mai opresc

    RăspundețiȘtergere