luni, 28 aprilie 2008

Statusuri smechere - smekere de mess

O colectie de statusuri smechere pentru fete si nu numai. Puteti gasi multe statusuri smekere pe gustul vostru ! Decat sa ai un status aiurea, mai bine folosesti statusuri smechere rau de tot.

viata e un joc de cacat ... dar macar are grafica buna

Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin .

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel .

Acolo unde dragoste nu e.. facem!!!!!!!!!!! .

Cele mai tari statusuri smechere de mess:

Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risc?

Si mai multe statusuri smechere de mess:

Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapid .

fac baie, a mai trecut 3 luni.. .

Membru al asociatiei nationale "mieii fiorosi"

join the dark side… we have cookies .

O noua serie de niste super statusuri smekere numai pe acest blog. Daca vreti sa va distrati, cititi statusurile smechere rau de tot de mai jos:

Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fatza casei: Salvarea, Politia si Pompierii! .

Este bine sa lasi bautura....insa rau este sa uiti unde ai lasat-o. .

Nu invatza niciodata un porc smecher sa cante , pierzi vremea si mai enervezi si porcul .

Vrei sa simti respiratia gura la gura a celui de langa tine ? Vrei sa te simti atins si mangaiat de celalalt ? Ia autobuzul .

Daca va plac aceste statusuri smechere dati un like pe Facebook.





Articole similare:



7 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult, sunt niste statusuri smechere rau de tot. Pacat ca sunt atat de putine.

    RăspundețiȘtergere
  2. puneti ma si voi statusuri mai q talent ka nu ai ce sa alegi din alea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. statusuri smechere intr-adevar ! sunt foarte tari !

    RăspundețiȘtergere
  4. uitati ink un status facut de mn: in 2012 vine sfarsitu lumii:( veniti in Romania ca suntem cu 50 de ani in urma:))

    RăspundețiȘtergere
  5. putzine:| si vechi:|......asta chiar ii tare:X..."in 2012 vine sfarsitul lumii:( veniti in Romania ca suntem cu 50 de ani in urma:))))"...imi plk f muuuult:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  6. O iubire interzisa..
    o raza de soare ..
    viata mea uh esti primul caruia iam zis de 100 de ori TE IUBESC
    uh vei fi al meu
    eu voi fi a ta :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie dor de zilele in care stateam ku tine
    Mie dor de tine
    Mie dor de iubirea ta..
    Mie dor sa te vad cum ma privesti in ochi..si imi zici: TE IUBESC :X
    Mie dor de fratele tau ;)) :)))
    Cred ca iti dai seama :)
    :)) (by mada :x

    RăspundețiȘtergere