luni, 9 iunie 2008

Statusuri funny - Cele mai funny statusuri

Am postat si cateva statusuri funny pentru cei glumeti. Urmatoarele statusuri funny pot fi utilizate pentru a va binedispune prietenii pe mess.

Colo sus in cimitir
Stau mormintele in sir
Daca faci mishto de mine
Fac un loc si pentru tine

Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !

Azi m-am dus si eu la biserica. Cand ma uit la cucoana de langa mine..isi aprindea tigara.. Doamne!!! sa scap berea din mana nu alta.

In continuare inca o mini colectie de statusuri funny

Mama prostilor e mereu gravida.

Nu-ti ridica femeia la cer ca te va insela cu primu inger.

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta..
N-am bani de status I-am cheltuit pe avatar. A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta. Eu nu sufar de nebunie.ma bucur de ea in fiecare minut. Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel nevasta. asta pana ies din puscarie

Au fost pe placut vostru aceste statusuri funny pentru mess ?





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu