sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri triste - de suparare

Dorim sa va aducem o colectie de statusuri triste !

Statusuri de suparare:

E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc … traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata …


A cazut si ultima petala de trandafir … s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna. (statusuri triste)

Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristete.


Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!

Statusuri triste:

A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca!

Imi cade o lacrima de suparare din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…

Ce frumosi sunt ochii tai albastri, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape (statusuri triste)

Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul…

Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot de suparare

Mi-ai furat inima de suparare si ai luat-o cu tine … m-ai lasat undeva, deunde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate …

Statusuri de mess foarte triste !





Articole similare:



5 comentarii:

  1. frumoase fraze mi se potrivesc unele

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat k toate sunt adv
    :((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  3. suferinta te omoara dar daca nu iubesti inseamna ca nu ai pentru ce suferii!!!daca nu suferi dupa persoana iubita inseamna ca nu o iubesti iar totul a fost doar o iluzie poate chiar un vis!dar mai intai trebuie sa inveti din propriile tale greseli!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Urasc culoarea rosie,iar daca as avea posibilitatea as scrie peste tot cu singe ca te iubesc,cit imi lipsesti iubite si cit as vrea sa dau timpul inapoi ca in loc de cuvinte desarte sa te cuprind,sa te sarut si sa nuti dau drumul toata viata..(pt Alexandru de la Mihaitsa)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce triste si adevarate sunt...:(

    RăspundețiȘtergere