sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri de agatat

O noua transa de niste statusuri de agatat numai pe acest blog. Daca vreti sa va distrati, cititi urmatoarele statusuri de mess !

Te-a durut… cand ai cazut din rai?

Am vrajeala necesara pentru orice domnisoara…

Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai de agatat

Prea dulce ca sa fiu light…

Nu te tine sa te`ndragostesti de mine…

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Si am visat ca mi-a zis ca ingerii nu se pazesc intre ei! Deci ce mai faci ingerul meu?

Si mai multe statusuri de agatat:

Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?

Sunt un hot si am sa iti fur inima! ( statusuri de agatat )

Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine?

A iesit soarele sau doar ai zambit?

Vor urma mai multe statusuri de mess de agatat





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu