sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri de suparare - triste

O noua colectie de sms-uri si statusuri triste. Daca vreti sa va reveniti, cititi urmatoarele statusuri:

A cazut si ultima petala de trandafir s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna

Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…

Nu`mi dati sfaturi, stiu sa gresesc si singur

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape …

E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc … traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata …

As vrea sa pot da timpul inapoi … sa intorc clepsidra … si sa te pot privi din nou in ochi … sa pot sa-ti spun cat te iubesc!

Si mai multe statusuri triste:

Plang de durere … sunt singur si trist si te vreau inapoi … intoarce-te si fa-ma din nou sa zambesc …

Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang

Inima mea e rupta in doua … jumatate din ea e inca la tine , dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna …

Statusuri de mess.. statusuri triste :( pt cei ce au nevoie !

Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine … m-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate …

V-au placut aceste statusuri triste ? :)





Articole similare:



4 comentarii:

  1. Frate dar la voi statusuri de suparare inseamna numai dragoste si iubire si chestii dastea...??
    Aiurea,bagati si voi de priteni falsi,de suparare frate

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt trista de dragoste ajutor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce statusuri de suparare triste sunt astea ??
    astea nu sunt deloc statusir de suparare sunt mai mult statusuri de iubire

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase....dar nu prea sunt de tristete...ori cum sunt super

    RăspundețiȘtergere