duminică, 4 aprilie 2010

Statusuri de dor

Statusuri de dor pentru cei tristi si care aveti un sentiment de dor fata de cineva. Statusurile de dor va ajuta sa aratati cea ce simtiti atunci cand stati pe mess.

M-am asezat pe genunchii singuratatii mele...

O secunda as vrea sa te privesc , sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns.

Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, as culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor, dar am uitat sa zbor.


Editare ulterioara cu inca doua statusuri de dor si suparare.

Dorul si nostalgia,sunt doua sentimente care nu vor sa-mi paraseasca sufletul,de cind nu suntem unul in preajma celuilalt

Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine , dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna.





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu