duminică, 25 ianuarie 2009

Statusuri de Sfantul Valentin

Stim cu totii ca in data de 14 februarie il sarbatorim pe Sfantul Valentin. Cu aceasta ocazie toti indragostitii care dai pe mess in aceasta zi ar trebui sa foloseasca un status de Sfantul Valentin, pentru a demonstra persoanei iubite cat de mult o indrageste. Iata cateva statusuri de Sfantul Valentin pentru anul 2009.


Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .

Dragostea este limba in care inimile noastre vorbesc una cu cealalta. Pentru tine, dragul meu, inima mea canta.

Mi-e dor de tine, mi-e atat de dor de tine, mi-as dori să fiu langa tine sa te acopar tot cu sarutari.

Nu imi pot imagina sa-mi petrec Ziua Indragostitilor cu nimeni in afara de tine. Stau sa ma gandesc cum a fost viata mea intainte sa te cunosc si nu reusesc sa-mi amintesc mai nimic.

pe viitor voi mai posta statusuri de Sfantul Valentin.





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu