duminică, 25 ianuarie 2009

Sms-uri de Valentine's Day

Daca nu poti sta departe de persoana iubita, ii poti trimite niste Sms-uri de Valentine's Day, in aceasta zi minunata de 14 februarie. Daca esti indragostit nu ezita sa trimiti Sms-uri de Ziua Indragostitilor iubitei sau iubitului tau.

De Sfantul Valentin mereu sunt intr-o dilema si trec de la extaz la agonie, nu stiu ce sa-ti fac..sa-ti iau un Lamborghini Gallardo sau sa-ti scriu o poezie?!

Nu mi-am imaginat vreodata că un barbat poate fi atat de îndragostit si atat de fermecator. Esti minunat si te iubesc mai mult decât iti poti imagina.

Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine.Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.

Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva …sper ca esti bine.

Super aceste sms-uri de Valentines Day nu ?






Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu