vineri, 16 ianuarie 2009

Mesaje de dragoste, declaratii de iubire

Dupa ce am postat mai multe statusuri de dragoste si statusuri de iubire, iata ca am mai facut un post pentru mesaje de dragoste si declaratii de iubire pentru indragostiti. Daca iubesti pe cineva si ai ramas in pana de idei, aici poti gasi mesaje si declaratii de dragoste care te pot ajuta.

Tu esti raza de soare ce-mi incalzeste diminetile si steaua ce-mi vegheaza noptile de-a pururi. Te iubesc!

Nu-mi place sa spun povesti de iubire si nici declaratii siropoase. Cred ca este mai simplu sa spun TE IUBESC!

E strist ca azi sa nu fiu nimic, cand ieri eram toul.. din prima zi cand te-am vazut mi-au placut ochisorii tai, guritza ta…..acum totul e trist….eu sunt trista…si numai tu imi poti readuce zambetul.

Tu nu stii de mine..Nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu..eu te privesc si nu-mi ajunge..te simt si nu ma satur..te am si te mai vreau.

Dragostea noastra a inceput k o scanteie.Niciunul din noi nu a simtit cand sa aprins focul magic intre noi.Tot ce ne amintim e k am fost rapusi de o dragoste de care nu ne putem vindeca..

V-au placut aceste mesaje ?






Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu