joi, 5 iunie 2008

Statusuri de dragoste

Inca un post cu statusuri de dragoste pentru messenger. Cele mai tari statusuri de dragoste pentru indragostiti.

Dragostea purifica inimile corupte si corupe inimile pure …

Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se
spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul
bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar ,
ca, TE IUBESC!

Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti
es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre ,
mi amor , mi dulce amor… (vers. spaniola)

Vreau sa fug undeva departe, unde sa te gasesc pe tine … intr-un loc in care sa fim numai tu si eu …


Si mai multe statusuri de dragoste si de iubire:

Te iubesc te iubesc te iubesc atat, fara alte cuvinte!

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei.

Dumnezeu a creat niste ingerasi si i-a pus sa se joace, dar unul era asa de dulce si de dragut incat ceilalti l-au aruncat pe pamant. Te-ai lovit?

Cand iubesti esti cel mai fericit om din lume; cel mai trist lucru este sa suferi din iubire

Gura ta alaturi de a mea se transforma intr-un sarut! Un sarut
de-al tau e un vis , un vis pe care eu il iubesc! Te iubesc si te voi
iubi mereu , iubirea mea , dulcea mea iubire…

In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…

Ochii care nu se vad se uita la fundul femeii tale…

Cand ai suflet RAU in tine atunci esti privit mai BINE !!!

Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar…

Razbunarea cea mai crunta este cand dusmanul tau e silit sa recunoasca ca TU esti mai bun si el e mai rau!





Articole similare:



Un comentariu:

  1. azi noapte am visat....te-am visat pe tine....si niciodata sa nu crezi ce io nu te iubesk......ca pe de alta parte eu te iubesk foarte mult........;))

    RăspundețiȘtergere