miercuri, 11 iunie 2008

Test emo nou

test emoAm dat azi peste un test emo nou pe care nu l-am mai vazut. Acest test emo mi-a aratat ca cica sunt 14% emo. Eu m-am apreciat undeva pe la 10-15% deci sunt de parere ca acest test chiar este bun. Intrebarile mi s-au parut destul de relevante ca sa poate sa iti dea rezultat daca esti sau nu esti emo. Cei care se considera emo kids probabil ca vor avea undeva peste 70-80% ... iar 0% nu cred ca va face nimeni, eventual Conan Barbarul :D Faceti-va si voi testul sa vedezi cat de emo sunteti. Oricum parerea mea este ca [...]toti cei sensibili vor avea undeva in jur de 25-30% si defapt eu nu sunt emo, sunt doar cu o sensibilitate aparte sau poate chiat timiditate.

Testul emo poate fi facut aici.





Articole similare:



10 comentarii:

  1. EURO 2008 live pe http://otvteleviziunea.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. farte mia iesit 86%emo! Eu ma consider o persoana depresiva,trista,suparata dar nu ma asteptam sami iasa ca sunt emo! poate asta e adevaru si consider ca nu trebuie sal ascund.LOOOOME sunt emo!!! condamnati-ma dak vreti!

    RăspundețiȘtergere
  3. mamamia mia iesit 96% emo!!! :-Oda recunosc maconsider o persoana depresiva trista suparata etc..............da niciodata nuy mas fi gandit cas emo mai ales sami iasa laun test 96%EMO...........da ata sunt sunt un EMO................

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a iesit 58%...imi place stilul emo...il ador...chiar am freza emo...dar nu am ajuns la partea taieturilor si nici nu am d gand s-o fac...sunt unii care pretind k sunt emo...unii chiar sunt....eu poate sunt emo...dar poate nu...nu trebuie sa facem un test ca sa aflam cine suntem adevarat.eu am fost criticata ptr freza mea emo..nu mi-a pasat...am mers mai departe...asa faceti si voi.fiecare are viata lui..stilul si personalitatea lui.nu toti putem fi la fel...realitatea e cruda....dar trebuie s-o acceptam asa cum e ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt 7% dala care se omoara.
    am un prieten ca a dat mass cu linku asta

    http://ocartita.wordpress.com/2008/11/29/emo/

    si c am vazut acolo ma dat pa spate :O:O:O:O

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt 66% emo credeam ca ami da vreo 80-90% infine ma bucur:)

    RăspundețiȘtergere
  7. 90%...putzin imi pasa...un test nu ma face emo...ci ceea ce simt...

    RăspundețiȘtergere
  8. 100% emo.dar stiti ce inseamna EMO inseamna EU MA OMOR

    RăspundețiȘtergere