duminică, 15 iunie 2008

Pitzipoanca.org - cel mai tare blog !

pitzipoanca si pitzipoanceA venit un amic ieri pe la mine si mi-a aratat un site (blog) de pe care nu am mai iesit de atunci. Toata noaptea am ras continuu de ce am gasit pe pitzipoanca.org , este incredibil care prostie exista printre noi. Avea dreptare Einstenin cu zicala ca exista doua lucruri infinite, universul si prostia omeneasca. Deci pe pitzipoanca puteti gasi tot felul de fete ce si-au pus pozele pe retelele sociale de pe internet de tip Hi5, poze care sunt dea dreptul penibile si care te fac sa razi cu lacrimi. Totodata cele doua pitzi, intitulate Bad pitzi si Fashion pitzi, fac o treaba extrem de buna cu acele comentarii, jos palaria fetelor aveti un simt al umorului de nota 10. Am inteles ca prima oara blogul cu pitzopoance a fost facut pe wordpress, dar din cauza reporturilor a fost inchis. Acum insa fetele au un domeniu provat si nu le mai poate inchide nimeni site-ul asa ca succes pe viitor si keep up the good work, poate macar de frica voastra se va mai reduce prostia de pe Hi5, desi m-ash mira. Traiasca pitzipoanca :D sau mai bine I <3 pitzipoanca !






Articole similare:



Un comentariu:

  1. Mai uita-te o data. Fetele, din disperare de bani au inceput sa faca reclame la videochat. Nu ti se pare penibil?

    RăspundețiȘtergere