sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri funny - amuzante

Numai pentru dumneavoastra mai multe statusuri funny si amuzante care va vor incanta ! :D Statusuri de mess numai pentru voi !

n`am status acum .. da am avatar


Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am - mint!

My name is Bond... Vaga Bond

plecat cu 10 passaturi , sunt sofer de tir

1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d

vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia


Redecorez baia!! De vanzare chiuveta, boiler, scaun wc. O transform in sala de forta sau camara. Ma mai gandesc


O noua colectie de niste statusuri funny numai pe acest blog. Daca vreti sa va distrati, cititi urmatoarele statusuri amuzante:

vand zi de luni noua nouta la cutie. Accept schimb cu sambata seara chiar si la mana a doua

psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat

Azi se implinesc 12 ani de cand mi-am dat primii urmasi cu capul de cada. Multe generatii au sfarsit la fel.

Statusuri de messenger pentru toti !

daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !

Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta

viata e un joc de cacat ... dar macar are grafica buna

Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta..

Enervez in rate lunare

Meci. E dinamo, deci ma puteti deranja.

save energy, sleep in school

Sper ca v-au placut ce statusuri de mess am postat ! :)






Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu