sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri belea

Niste statusuri belea pentry yahoo messenger !


Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos…

Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa…

Einstein a murit , Newton …a murit …nici eu nu ma simt prea bine

Cine e harnic si munceste, ori e prost ori nu gandeste.

DND Dresez furnici!!!

Tristetea ta ma strange de plua, iar eu strig din tufis: Fii bah mai fericit, ca nu pot sa ma pis!

Sar de pe bloc daca nu ma suni…. nu ai sunat deci …. (X.X)

Femeile sunt ca locurile de parcare…alea bune sunt ocupate….iar alea libere sunt pentru handicapatzi !

Schimb coala A4 pe Audi de acelasi tip..buzz me cei interesati..!!Nu deranjati inutil!!


Niste statusuri misto de mess !


Ce te uiti ma nu vezi ca ma kak

viata e un joc de kko in care nu poti folosi coade

Like Always…imi fac treaba!

Fac cinste plateste vecinu!

Cu stanga dau mortal … cu dreapta putin mai tare

Plecat:vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga

Plecat cu pluta, revin pe conducta

Pierdut Tractor M465 culuare rosu metalizat . ofer recompensa

Vand cavou cu 2 geamuri de termopan,usa metalica blindata!Rog seriozitate!!Nr. de tel 8989989

Mut dinti!!!!Pret foarte avantajos!!





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu