duminică, 12 iunie 2011

Statusuri si mesaje de vara

Cateva statusuri si mesaje de vara ca sa fim in trend cu anotimpurile. Vine vara, e timpul sa lasam calculatoarele sa doarma si sa iesim cat mai mult timp in aer liber. Sper sa va placa aceste statusuri de vara:



Vine vara bine-mi pare, in gradina n-am nimic!

A venit vacanta cu trenul din Franta.. cu intarziere :)

Care este diferenta dintre o soacra si o musca? - Musca te bazaie doar vara!

Vine varaaa, daca as fi mers la fitness iarna ce misto ar fi fost.

Vara, anotimpul care te face sa simti ca esti viu! asta daca ai cu ce :D

Vara inseamna trei luni de viata.

Acum sa simt ca-n ianuarie, dar va veni si vremea cand ma voi simti ca in 1 iulie.





Articole similare:



Un comentariu:

  1. Nu conteaza in ce maniera ne'am imprietenit • Conteaza ca suntem de nedespartit

    Spun ca nu-mi pasa, mie imi pasa sa stii
    Spun ca plec azi, da' o sa ma-ntorc intr-o zi
    Spun ca nu mi-e dor, sincer mi-e dor
    Spun ca sunt ok ,cand de fapt nu-mi e usor

    RăspundețiȘtergere