vineri, 26 noiembrie 2010

Statusuri de Craciun - Statusuri cu Mos Craciun

Statusuri de Craciun - Statusuri cu Mos Craciun

M-am gandit sa completez postul cu statusuri de Craciun cu inca o colectie de statusuri cu Mos Craciun pe care sa le folositi in perioada sarbatorilor. Eu personal ador sa imi pun statusuri de Craciun in acea perioada pentru ca ma face sa simt mai bine spiritul sarbatorilor.

Sper sa va placa urmatoarele statusuri de Craciun:

De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris mosului ca te vreau pe tine de Craciun!

Craciun Fericit si multa sanantate, sa ai un an mai bun, sa-ti mearga bine in toate.

ucuria Craciunului sa tina pana in zori si un cor de craciunite sa-ti cante de Sarbatori.

All I want for Christmas is you!

Cred in Mos Craciun si mai cred in dragostea adevarata pentru ca intotdeauna in seara de Ajun dorintele mele s-au implini. Te am pe tine..

Sarbatori Fericite si un Craciun plin de zapada fina sa ai un an mai bun si la anu’ sa-ti iei masina.

V-au placut aceste statusuri de Craciun ?






Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu