joi, 26 februarie 2009

Statusuri de Martisor

Baietilor vine Martisorul ! Nu trebuie sa pierdeti aceasta ocazie ca sa daruiti un martisor fetelor si femeilor dragi ! Daca stau pe mess de 1 Martie, foloseste statusuri de martisor ca sa stie lumea ca nu ai uitat de venirea primaverii. Iata cateva statusuri tari de martisor:

A venit in sfarsit primavara, odata cu ea dragostea a inflorit, floarea primaverii mele e dragostea inflorita sa-mi bucure inima, sa-mi straluceasca ochii, sa-mi insenineze chipul… martisorul meu pentru cei dragi e dragostea...

Gingasi ghiocei, soare dulce zambitor, inimi deschise pline de bucurie, toate acestea pentru tine formeaza un martisor incarcat cu prietenie.

Inima si toata fiinta mea le-am prins de-un fir de martisor si azi, le pun la pieptul tau, sa-ti fie alaturea mereu!


In curand, si alte statusuri de Martisor !





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu