marți, 5 august 2008

Mynele TV

mynele tv Mynele TV este un post pe care eu nu mi-l voi pune in lista mea de programe. Nu am nimic cu ei, dar eu asa ceva nu voi asculta in veci. Pe acest post Adi Minune, Gutza, Florin Salam si multi altii isi prezinta nemaipomenitele creatii. Costi Ionita a spus ca Mynele TV online va fi diferit de un alt post asemanator, un post cu grafica slaba si cu clipuri pe masura, dupa parerea mea. Mai nou manelele sunt la putere si niciun alt gen muzical nu poate sa le faca fata, cel putin in momentul de fata.
Sper sa fie o moda trecatoare pentru ca manelele au cucerit un anumit tip de public, au un anumit target, nu ca noi, cei care preferam rock sau house nu ? Oricum pentru manelisti, myneleTV este probabil un fel de MTV pt noi restul, nu ? :D






Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu