sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri de suparare | Statusuri triste

Statusuri de suparare si statusuri triste de mess pentru cititori !


Viata e prima tarfa care m-a facut sa plang… tu esti pe locul 2

A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca!

Daca razi, toti vor rade cu tine… daca plangi, vei plange singur…

Imi place sa ma plimb prin ploaie… pentru ca nimeni nu vede ca eu plang…

DND aspir…..la o viata mai buna

Plang de durere … sunt singur si trist si te vreau inapoi … intoarce-te si fa-ma din nou sa zambesc …

Statusuri super triste de mess ca sa va exprimati sentimentele.

Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine … m-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate …

Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang … nu mai pot … te iubesc si te vreau inapoi …

Inima mea e rupta in doua … jumatate din ea e inca la tine , dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna …

Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea…

Si in continuare niste statusuri de suparare:

Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu foarte triste …

Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele…

Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi…

Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart…





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu