sâmbătă, 5 aprilie 2008

Statusuri de iubire, de dragoste

Multe multe statusuri de iubire si statusuri de dragoste pentru voi pentru ca meritati din plin ! :D

Hotaraste-te odata, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti ? :X

Nu doresc sa reprezint totul pentru oricine, m ci as dori sa insemn ceva pentru cineva anume.

De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic !

Sper sa va placa aceste statusuri de mess emotionale :) !

As vrea sa fiu o stea… o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea

Am intalnit un inger, mi-a soptit sperante, l-am privit orbind, m-a atins visand, l-am parasit plangand...

Alfabetul incepe cu litera ‘a’, numaratoarea cu ‘1', tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine…


O noua colectie de niste statusuri de dragoste numai pe acest blog. Daca vreti sa va distrati, cititi urmatoarele statusuri:

N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi crezut ca ma vei iubi, dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti!

Dragostea e o sageata ce iti face rani de foc… sufera cel ce iubeste… cel iubit isi bate joc !

Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea…

Dumnezeu a creat niste ingerasi si i-a pus sa se joace, dar unul era asa de dulce si de dragut incat ceilalti l-au aruncat pe pamant. Ups !? Te-ai lovit?





Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu