sâmbătă, 5 aprilie 2008

Massuri funny si haioase de messenger

Massuri funny haioase numai pentru cititori

Ultima ştire din Irak: كأننا عشرون مستحيل في اللّد ، والرملة ، والجليل هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار وفي حلوقكم ، كقطعة الزجاج ، كالصبّار وفي عيونكم ، زوبعة من نار.. هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار نجوع .. نعرى .. نتحدى .. ننشد الأشعار ونملأ الشوار ....nici mie nu imi vine sa cred ce s-a intamplat' :|

2.mass ██████████ razuieste aici cu o surubelnita si poti castiga marele premiu : o bataie de la tactu ca ai stricat monitoru si mai mult.... o excursie in fata usii....

4. mass Hai sa impartim lumea: Marea tie, valurile mie, Cerul tie, stelele mie, Soarele tie, luna mie..sau mai bine…TOTUL tie ji TU mie!!!..da mai departe dak esti indragostit

Aho, aho, prieten bun...
Care stai pe mess acum...
I-a opreste-te din scris...
Si-asculta ce-am de zis...
Chiar de esti cu DND...
BE RIGHT BACK sau BRB...
Sper sa nu imi dai ignore...
Ca iti spun un plugusor...
N-am intrat sa te stresez...
Am intrat sa iti urez...
La Multi Ani si fericire...
Liste de id-uri pline!......

O noua serie de niste super massuri funny numai pe acest blog. Daca vreti sa va distrati, cititi urmatoarele massuri, care pentru unii nu sunt asa de placute, dar in schimb sunt amuzante si haioase.


Orarul pt scoala..Luni-chiulim>>Marti-Bem>>Miercuri-Fumam>>Joi-Mergem la gagici>>Vineri-Chiulim,Bem,Fumam,Mergem la gagici>>Sambata si Duminica in spital la reanimare sa ne facem bine pt samptamana viitoare
asta merge

Aho! Aho! copii si frati! Voi tzarani si retardatzi, copii prosti, handicapati... rockeristi si alti kktzi! Analfabetzi si ratatzi... statzi pe blat si nu miscatzi... si cu mass-uri incetatzi... ca eu sunt miserupist... si ma doare`n p**a fix... de noroc si de iubire... de destin si nemurire... bancuri seci dar si cretine... tzine`le doar pentru tine... v`ash bate`n cap non-stop pe totzi...Dragi cretini si idiotzi! da mai departe daca nici u nu suporti massurile tampite shi stupide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da-l mai departe te rog! Daca nu-l dai mai departe, jur ca nu ai suflet...Am nevoie de bani pentru alcool si tigari. Salvati o viata!

razuieste vopseaua de pe 3 BMW-uri si poti castiga : 1000 - de injuraturi de mama , 100 - de amenintari , si marele premiu : - o excursie de 5 zile la REANIMARE

Vor urma in curand mai multe massuri si statusuri de mess !






Articole similare:



Un comentariu:

  1. Clasa mea e cea mai tare ,jaluzele rupte are ,scaune scrise cate vrei , iar baietii se cred zmei,ne jucam pe telefoane , comentam la profesoare , catalogu-i plin de 4 si e vai de el saracu'!!!:))

    RăspundețiȘtergere