duminică, 30 martie 2008

Statusuri ym - te iubesc

Niste statusuri de messenger numai pentru voi. Statusuri ym!

  • Esti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat

  • Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza

  • M-ai acceptat asa cum sunt si acum esti o parte din sufletul meu Te iubesc!

  • Acum tot ce a fost intre noi pare demult ...incerc sa-mi amintesc dar nu pot ...tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pentru tine.

  • Daca mi-ar fii dat in viata sa iubesc doar de 2 ori prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o greseala a doua oara as iubi greseala.

  • Daca-as fi o pisicuta as iubi ym un motanel Dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel.

  • Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine...

  • Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult... vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu...

  • Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printsul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu!

  • Ieri eram aici amandoi,tinandu-ne de mana si facandu-ne planuri de viitor... nu pot sa cred ca azi sunt doar eu, singura, in acelasi loc unde ym tu mi-ai spus ca ma iubesti... doar eu ma mai gandesc inca la acel moment perfect...









Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu